سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه دانش به کار بستن آن است . [امام علی علیه السلام]

حتما" ماجرای تجاوز نظامیان انگلیسی به آب های سرزمین عزیزمان ایران را شنیده اید
وحتما" داستان آزادی نظامیان انگلیسی که هدیه ملت ایران به ملت انگلیس است را می دانید.
پس ازاین مقدمات می گذریم و می پردازیم به لحظه ای که انگلیس لحن تهدید آمیزخود را تعدیل کرد و کتبا" تضمین داد که از این پس لندن هیچ گاه تجاوز به حریم ایران را تکرار نخواهد کرد و نظام جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مثبت و انسان دوستانه تصمیم گرفت نظامیان دستگیر شده انگلیسی را آزاد کند .

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ملت ایران طی خبری غیر منتظره در پنجمین مصاحبه رسمی خود با خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی ، عفو و آزادی 15 ملوان انگلیسی بازداشت شده توسط جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد و آن را هدیه ایران به مردم انگلیس در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ص)و عروج حضرت مسیح(ع) به آسمان ها خواند .

رئیس جمهور در سخنان مقدماتی خود در نشست مطبوعاتی مذکور گفت: اینک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و عروج حضرت مسیح(ع) به آسمان ها ، ملت کریم ایران و نظام جمهوری اسلامی در عین اقتدار و داشتن حق قانونی برای محاکمه نظامیان انگلیسی ، با تاسی به شان پیامبر اکرم(ص) آزادی آنان را به مردم انگلیس هدیه می کند .

راستی ، تصویر لحظات خوشگذرانی ، شوخی و خنده ، بازی کردن شطرنج و جمع های دوستانه نظامیان انگلیس را در زمانی که در بازداشت در ایران به سر می بردند را دیده اید؟

حالا تمام حرفهای دکتر احمدی نژاد را با این تصاویر تطبیق دهید و بیاندیشید به:
مهر ورزی در سیاست



نویسنده: س رسولی | جمعه 86 فروردین 31 ساعت 10:0 صبح |

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کلیپ فلش محمد الرسول الله
[عناوین آرشیوشده]